650 spänn för en klippning

Jag har fått frillen fixad, blev najs faktikst e mkt nöjd... men puhh måste gnälla på priset.. 650 med nån hair gum produkt. Men massagestolen under hårtvätten e jue värt en del !

Nyss hemkommen från promenix, maten fixade sig själv i ugnen under tiden. Italiensk kyckling.

Tillbaks på jobbet, efter två dagar ångrar jag att jag typ längtade tillbaka efter tre veckors semester. Skoj på jobbet med de där med att gå upp på morron e inte min grej alltså. Att börja före klockan 10 borde inte finnas.

Kommentarer
Postat av: J

Usch, det är ju nästan en halv dagslön! =D

2009-01-24 @ 02:32:22
Postat av: Daniella

Var du på Soda? De stolarna är inte alls dumma och hårmassagen man får betalar man gärna lite extra för. (Med betoning på lite...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback